Teraapilised joogatunnid selja, lülisamba ja kogu keha pingete vabastamiseks, keha ja meele tasakaalustamiseks kolmapäeviti kell 18.00 - 19.30 Holistika Instituudi treeningsaalis (Endla 15, 4.korrus) ja online tundidena, mis on järelvaadatavad. Tunnid on mõeldud neile, kes tahavad rahulikus õhkkonnas vabastada keha ja meele pingeid, vabaneda tööstressist ja väsimusest, saavutada vabam ja kergem olek ja ühendus iseendaga.

RIIKLIKE KOROONA-PIIRANGUTE AJAL TOIMUVAD AINULT ONLINE TUNNID

Selle hooaja viimane tund on 26. mail.

Oled oodatud ühinema teraapiliste joogatundidega, kui tunned vajadust teha midagi enda heaks, et olla kiiresti muutuvas ajas pingevaba, terve ja tasakaalus ning soovid:

·       leevendada ja vabastada seljapiirkonna ja kogu keha pingeid

·       eemalduda igapäevastest emotsionaalsetest pingetest ja stressist

·       tunda ennast oma kehas kohalolevana, energilisemana, kergema ja vabamana

·       olla rahulikum, maandatum, keskendunum ja elusam – kokkuvõttes rohkem sina ise

Joogatunnid toimuvad Holistika Instituudi treeningsaalis ja Youtube otseülekande teel. Tundi registreerunud saavad tunniga liitumiseks lingi, mida saab kasutada ka tunni järelvaatamiseks ja –tegemiseks kahe nädala jooksul.

Emotsionaalsed pinged, sundasendid ja vähene liikumine tekitavad kehas lihaspingeid, mis kogunedes võivad muutuda jäikuseks ja valuks eelkõige selja- ja kaelapiirkonnas. Kogunenud pinged takistavad ka energia vaba liikumist, mistõttu võime tunda väsimust, energia- ja motivatsioonipuudust. Selle vältimiseks on hea pingeid regulaarselt vabastada selga ja keha venitades, sirutades ja lõdvestades kooskõlastatult hingamisega. Keskendudes hingamisele, oma keha tunnetamisele ja liikumisele jätame kõrvale pingeid tekitavad harjumuslikud mõtted ja emotsioonid, lubame endal lõdvestuda ja tasapisi pingetest vabaneda. Iga vabastatud pinge toob meid lähemale iseendale e rahulolule ja armastusele.

Joogatunnid on üles ehitatud ühtse tervikuna, mis kokkuvõttes mõjub kehale ja meelele tasakaalustavalt. Alustame lõdvestumisest, keskendumisest ning selja ja lülisamba venitamisest. Selga mõjutavad harjutused on joogas kesksel kohal, sest seljast sõltub kogu organismi ja närvisüsteemi olukord. Teeme selga ja lülisammast vabastavaid ja tugevdavaid ning kogu keha tasakaalustavaid harjutusi ja asendeid ning lihtsamaid tasakaalustavaid ja puhastavaid pranayama`sid e hingamisharjutusi. Õpime ka asendeid Babaji kriya hatha jooga 18 harjutuse hulgast, mis on terviklik harjutuste süsteem, mis võimaldab hoida füüsilist keha terve ja elujõulisena. Tunni lõpetab põhjalik lõdvestus.

Tunnid sobivad nii neile, kes on joogaga juba veidi on tutvust teinud, kui ka algajatele. Oluline on oma kehaga parema kontakti saamine, mitte täiuslik asendite tegemine. Valida saab nii lihtsamate kui rohkem väljakutset pakkuvate harjutuste variantide hulgast. Regulaarselt tundides osalejad on kogenud, et:

 "Harjutused mõjuvad mu kehale väga hästi, pärast igat tundi tunnen end justkui paar sentimeetrit
pikemana. Mõnus on olla "lahti venitatud" ja pingeteta."  (Eve)

 “…tulemuseks puhanud ja kerge tunne ning peas rohkem ruumi. Aitab kiirustamise rattast maha
saada.”  (Marje)

 “Tunnid on rahulikud ja harjutused igaühele jõukohased ning võib tunduda, et midagi erilist ei
 toimugi. Peale joogatundi on aga kogu keha ellu ärganud, soe ja vaba.” (Marina)


Tundidesse registreerimine ja lisainfo: marve.allik@gmail.com, tel +372 5392 6136


Osaluspanus:     

online tunnid:

1 tund 10 eurot
1 kalendrikuu ettemaksuna 32 eurot

treeningsaali tunnid:

1 tund 15 eurot
1 kalendrikuu ettemaksuna 45 eurot

 Tasuda saab ülekandega kontole LHV, EE067700771002706453 (saaja: OÜ Ravum, selgitus: “jooga”), sporditoetuste süsteemi SportID / Stebby  kaudu (Marve Allik – Jooga) ja treeningsaalis sularahas kohapeal

 

Veel joogatundides osalejate kogemusi:

"Harjutused mõjuvad mu kehale väga hästi, pärast igat tundi tunnen end justkui paar sentimeetrit pikemana. Mulle väga sobivad tunni ülesehitus, harjutuste valik, tempo ja ka füüsiline kasu, mida pärast treeningut oma kehas tunnen. Mõnus on olla "lahti venitatud" ja pingeteta."  (Eve)


Jooga aitab hästi tunnetada oma keha, hinge ja vaimu, olla iseendaga sõber. Aitab vabaneda pingetest ja suurendab tasakaalu ning vastupidavust.” (Irja)


Marve on asjatundja, kes suurepäraselt teab, mida õpetab. Tunnid on rahulikud ja harjutused igaühele jõukohased ning võib tunduda, et midagi erilist ei toimugi. Peale joogatundi on aga kogu keha ellu ärganud, soe ja vaba. Marve ravijooga tunnid on mind aidanud poole aasta pikkusest arvuti taga istumise perioodist terve seljaga välja tulla. Aitäh meistrile!” (Marina)


Parim aeg iseendale, mil usaldada meelte ja keha juhtimine üle Marvele. Tulemuseks puhanud ja kerge tunne ning peas rohkem ruumi. Aitab kiirustamise rattast maha saada.” (Marje)


"Marve tundide juures meeldib mulle harjutuste mitmekesisus - igas tunnis on uusi harjutusi ning need on ka erineva raskusastmega. Tunnid on vaba õhustikuga ehk igaüks saab teha harjutusi kaasa täpselt nii nagu talle praegusel momendil jõukohane on ja meeldib. Kindlasti soovitan kõigile, kaasa arvatud neile, kellel varasem joogakogemus puudub!“ (Liis)


Peale tundi tundsin ennast palju tegusama ja reipamana, kui muudel õhtutel, kui peale tööd kohe koju läksin. Energiat tuli juurde ja kevadeks olin unustanud ka alaselja pingevalud. Nii hea oli ennast venitada ja pingutada ja vahel ka ületada.” (Maire)


Mulle meeldis joogatundide puhul see, et ükskõik kui vähe või palju osalejal paindlikkust või jõudu on, saab harjutusi teha just sellisel tasemel, mis osaleja võimetega sobib. Enda võimete piiril ja seda piiri iga korraga veidi kaugemale nihutades. Kui tulin tundi halvas tujus või väsinuna, siis tunni lõpus oli keha justkui värske energiaga täidetud ja meel rahulik.” (Taavi)


 “Väga hea võimalus koguda oskusi ja teadmisi selle kohta, kuidas õpetada keha ja vaimu puhkama igapäeva/tavaelu nn korralduslikest mõtetest. Kogeda tunnet, kui hetkeks on „pea tühi“ ja päeva jooksul kontoris kinni istutud lihased uuesti pikaks venitatud.” (Nele)



 “Esimesed märgatavad muutused olid rahulikum meel, parem enesetunne ning kindlam tunne oma viga saanud seljale. Hiljem märkasin, et ka vererohked ja ebaregulaarsed menstruatsioonid olid muutunud täiesti korrapäraseks ja normaalseks. Kõige suurepärasem avastus eelmise suve lõpus oli muutus ses osas, et varasemalt ei saanud kunagi mitu nädalat olla võimlemata skolioosi ja kunagise selgroolülimurru tõttu, sest vastasel juhul kohe andis selg tugevalt tunda. Hoolimata suveperioodi vähesest võimlemisest, ei olnud seljal mitte midagi viga! Seda polnud alates selgroolülimurrust 12 aasta jooksul kordagi varem juhtunud ja see tunne ning teadmine oli suurepärane! Järelikult on selg nii palju tugevam tänu joogale. Soovitan soojalt kõikidele, eriti istuva tööga ja seljavaevustega inimestele!” (Mari)  


"Mõnus on end peale tööd venitada. Enesele keskenduda ja mõtteid välja lülitada küll alati maksimaalselt ei suuda, kuid füüsiliste harjutuste tegemist see ei takista. Kuna töötan enamasti kontoris laua taga, siis on joogas tehtavad harjutused kindlasti ka kasulikud. Antud jooga puhul meeldib selle rahulikkus ja harjutuste lihtsus. Ma ei ole ise küll väga painduv, kuid suudan kõiki harjutusi omal moel kaasa teha." (Liina)



Registreeri tundi või küsi lisainfot:


Email again: