Teraapilised joogatunnid selja, lülisamba ja kogu keha pingete vabastamiseks, keha ja meele tasakaalustamiseks toimuvad septembrist mai lõpuni:

teisipäeviti kell 19.45 - 21.15 joogatunnid "Selg, sinu tugisüsteem" Babaji Kriya Jooga stuudios (Müürivahe 31-1). Vaata tunni tutvustust.

kolmapäeviti kell 17.45 - 19.15 teraapilised joogatunnid Holistika Instituudi treeningsaalis (Endla 15, 4.korrus). Vaata tunni tutvustust.


Seoses koroonaviirusega seotud eriolukorraga ei toimu ajutiselt Babaji Kriya Jooga stuudios ja Holistika Instituudis joogatunde. Tunnid on asendatud online-joogatundidega, mis toimuvad kolmapäeviti kell 18.00.

Tundidesse registreerimine ja lisainfo: marve.allik@gmail.com, tel 5392 6136


Joogatunde alustame keskendumisest ning lihtsatest sirutus- ja lõdvestusharjutustest. Edasi liigume seljalihaseid venitavate ja tugevdavate ning kogu keha tasakaalustavate ja harjutuste juurde.

Joogatundides juhendume kogu inimolemust tervikuna käsitlevast kriya jooga õpetusest inimese 5 tasandist e kehast (füüsiline, vitaalne e emotsionaalne, mentaalne, intellektuaalne ja vaimne) ning teeme selle juurde kuuluvad harjutusi (asanad), samuti joogateraapilisi harjutusi selja ja keha eri piirkondade mõjutamiseks, millega valmistame keha järk-järgult ette kriya hatha jooga 18 harjutuse tegemiseks. Kriya hatha jooga 18 harjutust on terviklik harjutuste süsteem, mis võimaldab hoida füüsilst keha terve ja elujõulisena.

Tunnid sobivad neile, kes joogaga juba veidi on tutvust teinud, kuid proovima on oodatud ka algajad. Joogaga alustamiseks ei ole vaja mingeid eeldusi. See on enda, oma keha ja selle piiride ja piirangute tundmaõppimise ja teadvustamise protsess, mille käigus saab valida harjutuste ja asendite variantide hulgast, mis hetkel kõige paremini sobivad või parajat väljakutset pakuvad.


Joogatundides osalejate kogemusi:

Jooga aitas mul eneses tasakaalu saavutada, lihaseid tugevdada ja painduvust parandada.” (Irja)
Peale tundi tundsin ennast palju tegusama ja reipamana, kui muudel õhtutel, kui peale tööd kohe koju läksin. Energiat tuli juurde ja kevadeks olin unustanud ka alaselja pingevalud. Nii hea oli ennast venitada ja pingutada ja vahel ka ületada.” (Maire)

Mulle meeldis joogatundide puhul see, et ükskõik kui vähe või palju osalejal paindlikkust või jõudu on, saab harjutusi teha just sellisel tasemel, mis osaleja võimetega sobib. Enda võimete piiril ja seda piiri iga korraga veidi kaugemale nihutades. Kui tulin tundi halvas tujus või väsinuna, siis tunni lõpus oli keha justkui värske energiaga täidetud ja meel rahulik.” (Taavi)

 “Väga hea võimalus koguda oskusi ja teadmisi selle kohta, kuidas õpetada keha ja vaimu puhkama igapäeva/tavaelu nn korralduslikest mõtetest. Kogeda tunnet, kui hetkeks on „pea tühi“ ja päeva jooksul kontoris kinni istutud lihased uuesti pikaks venitatud.” (Nele)


Minu jaoks on see üks kord nädalas joogatunnis käimine justkui iganädalane restart nii kehale kui vaimule. Pärast tundi on kerge ja hea enesetunne ning mõtetes rahulikum olemine. See tund aitab maha hüpata lõputust igapäevasest kiirustamisest ja rööprähklemisest. (Marje)


 “Esimesed märgatavad muutused olid rahulikum meel, parem enesetunne ning kindlam tunne oma viga saanud seljale. Hiljem märkasin, et ka vererohked ja ebaregulaarsed menstruatsioonid olid muutunud täiesti korrapäraseks ja normaalseks. Kõige suurepärasem avastus eelmise suve lõpus oli muutus ses osas, et varasemalt ei saanud kunagi mitu nädalat olla võimlemata skolioosi ja kunagise selgroolülimurru tõttu, sest vastasel juhul kohe andis selg tugevalt tunda. Hoolimata suveperioodi vähesest võimlemisest, ei olnud seljal mitte midagi viga! Seda polnud alates selgroolülimurrust 12 aasta jooksul kordagi varem juhtunud ja see tunne ning teadmine oli suurepärane! Järelikult on selg nii palju tugevam tänu joogale. Soovitan soojalt kõikidele, eriti istuva tööga ja seljavaevustega inimestele!” (Mari)  


"Mõnus on end peale tööd venitada. Enesele keskenduda ja mõtteid välja lülitada küll alati maksimaalselt ei suuda, kuid füüsiliste harjutuste tegemist see ei takista. Kuna töötan enamasti kontoris laua taga, siis on joogas tehtavad harjutused kindlasti ka kasulikud. Antud jooga puhul meeldib selle rahulikkus ja harjutuste lihtsus. Ma ei ole ise küll väga painduv, kuid suudan kõiki harjutusi omal moel kaasa teha." (Liina)