Oled oodatud joogatundidesse:

Teraapilised joogatunnid selja, lülisamba ja kogu keha pingete vabastamiseks, keha ja meele tasakaalustamiseks kolmapäeviti kell 18.00 - 19.30 Holistika Instituudi treeningsaalis (Endla 15, 4.korrus) ja online tundidena, mis on järelvaadatavad. Vaata tundide tutvustust.

Babaji kriya hatha jooga sissejuhatav kursus 5. oktoobril - 14. detsembril 2020 esmaspäeviti kell 17.30 - 19.00 Babaji Kriya jooga stuudios (Müürivahe 31) ja online tundidena, mis on järelvaadatavad. Vaata kursuse


Joogatunde alustame tavaliselt keskendumisest ning lihtsatest sirutus- ja lõdvestusharjutustest. Edasi liigume selga venitavate ja tugevdavate ning kogu keha tasakaalustavate ja harjutuste juurde.  Õpime ja harjutame lihtsamaid tasakaalustavaid ja puhastavaid pranayama`sid e hingamisharjutusi. Valmistame keha järk-järgult ette kriya hatha jooga 18 harjutuse tegemiseks. Kriya hatha jooga 18 harjutust on terviklik harjutuste süsteem, mis võimaldab hoida füüsilst keha terve ja elujõulisena.
Tunni lõpetab põhjalik lõdvestus.

Tunnid sobivad neile, kes joogaga juba veidi on tutvust teinud, kuid proovima on oodatud ka algajad. Joogaga alustamiseks ei ole vaja mingeid eeldusi. See on enda, oma keha ja selle piiride ja piirangute tundmaõppimise ja teadvustamise protsess, mille käigus saab valida harjutuste ja asendite variantide hulgast, mis hetkel kõige paremini sobivad või parajat väljakutset pakuvad.  Regulaarne harjutamine toob ka tulemused.


Joogatundides osalejate kogemusi:

"Harjutused mõjuvad mu kehale väga hästi, pärast igat tundi tunnen end justkui paar sentimeetrit pikemana. Mulle väga sobivad tunni ülesehitus, harjutuste valik, tempo ja ka füüsiline kasu, mida pärast treeningut oma kehas tunnen. Mõnus on olla "lahti venitatud" ja pingeteta."  (Eve)


Jooga aitab hästi tunnetada oma keha, hinge ja vaimu, olla iseendaga sõber. Aitab vabaneda pingetest ja suurendab tasakaalu ning vastupidavust.” (Irja)


Marve on asjatundja, kes suurepäraselt teab, mida õpetab. Tunnid on rahulikud ja harjutused igaühele jõukohased ning võib tunduda, et midagi erilist ei toimugi. Peale joogatundi on aga kogu keha ellu ärganud, soe ja vaba. Marve ravijooga tunnid on mind aidanud poole aasta pikkusest arvuti taga istumise perioodist terve seljaga välja tulla. Aitäh meistrile!” (Marina)


Parim aeg iseendale, mil usaldada meelte ja keha juhtimine üle Marvele. Tulemuseks puhanud ja kerge tunne ning peas rohkem ruumi. Aitab kiirustamise rattast maha saada.” (Marje)


Peale tundi tundsin ennast palju tegusama ja reipamana, kui muudel õhtutel, kui peale tööd kohe koju läksin. Energiat tuli juurde ja kevadeks olin unustanud ka alaselja pingevalud. Nii hea oli ennast venitada ja pingutada ja vahel ka ületada.” (Maire)


Mulle meeldis joogatundide puhul see, et ükskõik kui vähe või palju osalejal paindlikkust või jõudu on, saab harjutusi teha just sellisel tasemel, mis osaleja võimetega sobib. Enda võimete piiril ja seda piiri iga korraga veidi kaugemale nihutades. Kui tulin tundi halvas tujus või väsinuna, siis tunni lõpus oli keha justkui värske energiaga täidetud ja meel rahulik.” (Taavi)


 “Väga hea võimalus koguda oskusi ja teadmisi selle kohta, kuidas õpetada keha ja vaimu puhkama igapäeva/tavaelu nn korralduslikest mõtetest. Kogeda tunnet, kui hetkeks on „pea tühi“ ja päeva jooksul kontoris kinni istutud lihased uuesti pikaks venitatud.” (Nele)



 “Esimesed märgatavad muutused olid rahulikum meel, parem enesetunne ning kindlam tunne oma viga saanud seljale. Hiljem märkasin, et ka vererohked ja ebaregulaarsed menstruatsioonid olid muutunud täiesti korrapäraseks ja normaalseks. Kõige suurepärasem avastus eelmise suve lõpus oli muutus ses osas, et varasemalt ei saanud kunagi mitu nädalat olla võimlemata skolioosi ja kunagise selgroolülimurru tõttu, sest vastasel juhul kohe andis selg tugevalt tunda. Hoolimata suveperioodi vähesest võimlemisest, ei olnud seljal mitte midagi viga! Seda polnud alates selgroolülimurrust 12 aasta jooksul kordagi varem juhtunud ja see tunne ning teadmine oli suurepärane! Järelikult on selg nii palju tugevam tänu joogale. Soovitan soojalt kõikidele, eriti istuva tööga ja seljavaevustega inimestele!” (Mari)  


"Mõnus on end peale tööd venitada. Enesele keskenduda ja mõtteid välja lülitada küll alati maksimaalselt ei suuda, kuid füüsiliste harjutuste tegemist see ei takista. Kuna töötan enamasti kontoris laua taga, siis on joogas tehtavad harjutused kindlasti ka kasulikud. Antud jooga puhul meeldib selle rahulikkus ja harjutuste lihtsus. Ma ei ole ise küll väga painduv, kuid suudan kõiki harjutusi omal moel kaasa teha." (Liina)



Registreeri tundi või küsi lisainfot:


Email again: